søndag den 2. marts 2014

Survival Camp (uge 9)



Den sidste uge i februar slog hele skolen lejr på Motutapo Island. Ingen mulighed for brusebad, ingen strøm, skønne ildelugtende toiletter – Jeg var i tvivl om min egen overlevelse! Det vil jeg ikke lægge skjul på. :-P

Dagen startede ud med en 4-timers hike til toppen af Rangitoto, før vi bevægede os videre mod Motutapo Island, hvor vi slog base. Børnene skulle selv slå deres telte op og tilberede deres egen mad, hvilket de var blevet rustet til hjemmefra.

På trods af ”fornøjelsen” af at have delt sovepose med NZ's afskyelige, store insekter og på trods af, at man spredte en liflig duft af sit eget sved, hvor end man bevægede sig, har denne survival camp, til min store overraskelse, efterladt spor af glæde, varme og en følelse af sejr… for mit vedkommende. Jeg hader normalvis at campe på disse præmisser. ;-) 

Dette kan jeg takke den varme sol og de skønne børn for. I feed of their energy every single day – sådan kan jeg bedst beskrive det.

Denne uge har jeg ikke meget fagligt at fortælle, så jeg vil blot dele mine billeder og lade dem tale for sig selv. Enjoy!

                                                              På toppen af Rangitoto!


                                                                 Just chillin'....

                                                                 Den skønne Anne-Marie






                                                       Synet vi stod op til om morgenen










Samt en lille video fra vores School Assembly:

http://www.youtube.com/watch?v=isIoJ--L1YU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar